Prin acestea, încurajează părinții să facă opțiuni care să fie relaxante atât pentru ei, cât și distractive pentru copii. A descoperit turismul acum mai bine de 20 de ani, iar în plină pandemie și-a făcut curaj să pornească pe drumul propriu cu o agenție de turism specializată în vacanțe pentru familii cu copii.
”Am demarat blogul cu motto-ul `We travel together through life` și am adunat lângă noi sute de familii cu o gândire similară, din care mulți ne-au devenit prieteni. Sunt extrem de mândră de curajul meu din 2022 de a începe, în final, activitatea pe agenție, de cel din 2023 de a risca și vinde un charter întreg de Laponia și de cel din 2024 de a mă dedica exclusiv agenției. Antreprenor full time, cu riscurile și bucuriile care vin la pachet”, ne spune Alina.
Dar până la a umple un avion cu 58 de familii de români dornici să-l cunoască pe Moș Crăciun la el acasă, antreprenoarea a avut un traseu lung în care a acumulat multe informații, experiențe, dar și adepți ai aventurilor de a călători în familie.
Acum 10 ani, Alina voia să meargă în vacanță cu soțul și copiii. Căuta informații ca să-și planifice vizita și tot ce găsea erau materiale în engleză, nimic în română, nimic din experiența altor români în acea destinație. Și acesta a fost fitilul care a aprins dorința de a avea un spațiu unde românii pot găsi resurse utile pentru viitoarele lor vacanțe alături de copii.
Citește continuarea pe start-up.ro
Spune-ti parerea!