Setari Cookie-uri

PROGES lansează concursul online �Camera de Crăciun 2009� pe Facebook

PROGES organizează �n perioada 1 � 17 Decembrie 2009, pe Facebook, cea de-a treia ediţie a concursului online �Camera de Crăciun 2009�. Concursul �şi propune promovarea decoraţiunilor şi stimularea creativităţii concurenţilor �n r�ndul membrilor cunoscutei reţele de socializare.

Oradea, 08.12.2009 PROGES organizează în perioada 1-17 Decembrie 2009, pe Facebook, cea de-a treia ediţie a concursului online “Camera de Crăciun 2009”.
Prin intermediul acestui concurs online, PROGES va încerca să afle direct de la utilizatorii www.facebook.com, ce se vor alătura grupului de concurs, gusturile şi preferinţele în materie de decoraţiuni interioare, specifice sărbătorilor de iarnă. Concursul îşi propune promovarea decoraţiunilor şi stimularea creativităţii concurenţilor în rândul membrilor cunoscutei reţele de socializare.
Mecanismul de participare la concurs este unul foarte simplu: participanţii trebuie să posteze pe grupul Facebook “Camera de Crăciun PROGES” în perioada 1-17 Decembrie 2009 o singură fotografie personală, având ca temă “Camera de Crăciun”. Imaginea trebuie să prezinte fie o cameră decorată pentru Crăciun, fie o imagine cu un peisaj de iarnă sau fotografia concurentului într-un decor de iarnă. Facebook permite, instant, anunţarea cercului de cunoscuţi ai participantului cu privire la ultimele activităţi ale acestuia în reţea, sau mai bine spus pe facebook.com. În acest fel, participanţii pot comunica şi pot interacţiona cu cercul de prieteni cu privire la această temă a camerei de Crăciun.
“Este un experiment interesant în social media pe care ne dorim să îl încercăm. Ne propunem să oferim atât clienţilor, cât şi potenţialilor clienţi ai reţelei noastre de magazine, posibilitatea de a comunica, atât cu noi cât şi cu cu alte persoane din reţea, prin intermediul fotografiilor ce prezintă una dintre cele mai puternice şi pline de farmec locuri din amintirile noastre: camera de Crăciun şi bradul împodobit” a declarat Anamaria Anton- Bako, Marketing Manager, Proges.
Fotografiile câştigătoare vor fi declarate acelea care vor reuşi să se bucure de cea mai numeroasă apreciere pe facebook.com. Participanţii vor avea la dispoziţie posibilitatea de a-şi promova fotografiile atât în reţeaua proprie de prieteni, în vederea obţinerii de aprecieri (”like-uri” - sistem de vot al fotografiilor pe Facebook.com), cât şi prin intermediul altor modalităţi ce vor permite utilizatorilor de internet să vizualizeze fotografia de concurs.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
9 Decembrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.