Kraft Foods Romania, lider pe piata de ciocolata, lanseaza Milka Snax, un nou segment in categoria de ciocolata, care ofera ocazii de consum noi pentru piata din Romania.
Kraft Foods Romania, lider pe piata de ciocolata, lanseaza Milka Snax, un nou segment in categoria de ciocolata, care ofera ocazii de consum noi pentru piata din Romania.
Noile produse Milka Daim Snax (bucati de caramel si fulgi de porumb crocant cu ciocolata Milka), Milka Crispy Snax (fulgi de porumb crocanti si stafide invelite in ciocolata Milka) si Lila Stars Snax (alune intregi, crocante, acoperite cu ciocolata Milka) isi propun sa satisfaca cele mai diversificate gusturi.
Milka Snax se adreseaza persoanelor dinamice cu un stil de viata activ, intr-o continua cautare de noutati. Datorita ambalajului usor de folosit si resigilabil, noile Milka Snax pot fi consumate oriunde: la scoala, la serviciu, atat in pauze, cat si atunci cand lucrezi sau cand calatoresti singur, cu prietenii sau cu familia.
“Consumatorii au fost de-a dreptul uimiti de aceasta categorie de produse de care s-au indragostit de la prima incercare. Cu siguranta, noile Milka Snax le vor fi alaturi in fiecare zi”, spune Nicoleta Florescu, Brand Manager, Kraft Foods Romania.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Mondelēz International lansează al cincilea raport anual State of Snacking
- Batoanele F1 Express într-o nouă formulă - o alternativă practică pentru o masă completă din punct de vedere nutrițional
- Colaborare emoționantă: Andreea Bălan cântă pentru prima dată alături de Ella
In luna octombrie, consumatorii din toata tara vor avea ocazia sa guste noile Milka Snax, fiind intampinati de promoterii Milka in peste 200 de magazine.
Introducerea acestor noi sortimente vine sa consolideze imaginea marcii, continuand traditia gustului, ingredientele unice si simbolistica “legendei mov”.