In acest context, compania Unilever a lansat Planul pentru un stil de viata durabil prin care isi propune ca pana in anul 2020 sa reduca impactul operatiunilor sale de productie asupra mediului, odata cu mentinerea unui trend ascendent in directia dezvoltarii business-ului.
Planul Unilever in domeniul dezvoltarii durabile: cresterea businessului, odata cu reducerea impactului asupra mediului
In acest context, compania Unilever a lansat Planul pentru un stil de viata durabil prin care isi propune ca pana in anul 2020 sa reduca impactul operatiunilor sale de productie asupra mediului, odata cu mentinerea unui trend ascendent in directia dezvoltarii business-ului.
Astfel, in decurs de 10 ani, compania si-a propus sa reduca impactul asupra mediului a produselor sale cu 50%, sa ajute peste un miliard de oameni sa isi imbunatateasca sanatatea si nivelul de trai si sa se aprovizioneze cu materii prime provenite 100% din surse sustenabile.
Oamenii isi doresc sa contribuie la reducerea impactului asupra mediului, dar li se pare complicat si nu stiu ce exact ce trebuie sa faca, pentru a schimba cu adevarat ceva. Prin adoptarea unor solutii inovative in ce priveste produsele noastre – de la modul in care ne aprovizionam cu materii prime, pana la modul in care le producem si le ambalam, ii ajutam pe oameni sa contribuie la reducerea impactului asupra mediului, prin actiuni mici, de fiecare data cand folosesc un produs de-al nostru. Si cum produsele noastre sunt utilizate de 2 miliarde de ori intr-o zi, in aproape fiecare tara din lume, fiecare mica actiune contribuie la producerea unei schimbari semnificative, a declarat Marc Desenfans, Presedinte Unilever South Central Europe.