VictoriaOnline.ro, cel mai nou proiect al grupului High Fashion Concept, a fost lansat oficial in cadrul unui eveniment inedit: un show multimedia la baza caruia a stat conceptul guilty pleasures. easy access, o parte esentiala a campaniei de promovare a colectiei de primavara–vara 2012.
VictoriaOnline.ro, cel mai nou proiect al grupului High Fashion Concept, a fost lansat oficial in cadrul unui eveniment inedit: un show multimedia la baza caruia a stat conceptul guilty pleasures. easy access, o parte esentiala a campaniei de promovare a colectiei de primavara–vara 2012.
Chiar de la primul contact cu intregul concept din spatele evenimentului, invitatii au avut parte de o primire cu stil, care i-a transpus intr-un spatiu rafinat, elegant si somptuos.
Lumina calda a candelabrelor a creat o atmosfera dominata de mister si intimitate. Pe fundal a performat Arpegione, un cvartet de muzica clasica, iar pe ecrane au rulat visual-uri care au redat navigarea in magazinul Victoria Online. Astfel, invitatii au trait live experienta VictoriaOnline.ro.
Seara a culminat cu momentul spotului realizat special pentru Victoria Online, urmat de o defilare speciala: performance-ul prezentat de un mix eclectic de artisti – balerini si acrobati in vestimentatii alese din noile colectii prezente in magazinul virtual.
„Ne-am dorit sa continuam in acelasi stil campania de promovare a colectiei de primavara-vara inceputa cu spotul pentru VictoriaOnline.ro. Urmatorul pas firesc a fost evenimentul din Clubul BOA, declinat de asemenea din conceptul guilty pleasures. easy access. La realizarea clipului ne-am incapatanat sa lucram cu cei mai buni, iar rezultatele nu s-au lasat asteptate. Filmul de promovare a fost un succes, asa ca am ales sa organizam evenimentul impreuna cu aceeasi echipa care a contribuit la realizarea acestuia si aici fac referire la regizoarea Carmen Vidu si agentia 2activePR.
Am acordat o importanta deosebita evenimentului, pentru ca si site-ul este un proiect de suflet pentru noi. Mai mult, ne dorim ca site-ul VictoriaOnline.ro sa fie un punct de reper pentru impatimitii de high fashion”, a declarat Andreea Altay, Board Member, High Fashion Concept.
Show-ul a fost bine primit si apreciat de un numar mare de vedete, trend-setteri, fashion icons, bloggeri si, in general, oameni care se identifica perfect cu universul Victoria Online.
„High Fashion Concept doreste sa multumeasca partenerilor: BRD - Groupe Societe Generale, Master Card Elite, Phillips, Sobranie si Lanson. In afara bine-cunoscutelor perioade de reduceri, venim in intampinarea clientilor nostri prin reduceri acordate atat prin programele de fidelitate cat si prin programul MasterCard Elite, care ofera 5% discount la orice achizitie facuta din magazinele Victoria 46 si Victoria Men”, a mai precizat Andreea Altay.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că cele două sunt rivale!
- De ce s-a despărțit Ștefan Bănică Jr de mama primului său fiu? Camelia Constantinescu, o prezență discretă în lumea mondenă
- Andreea Antonescu a botezat-o pe micuța Venice Victoria. Victor Vrînceanu a lipsit din fotografiile de familie