Ce s-a intamplat cu sentimentele noastre, emotiile si starile? Acum suntem vazute doar ca obiecte sexuale, care vand orice.
O noua campanie incredibila incearca sa ajunga la agentiile de publicitate pentru a demonstra ca tot mai multi consumatori "hraniti" cu modul in care sunt infatisate femeile.
"Femei, nu obiecte" este un proiect special pentru a arata cum sunt prezentate femeile in reclame, reviste si alte forme de publicitate; clipul aparut se concentreaza pe cat de daunatoare sunt aceste standarde de frumusete nerealiste.
Filmuletul scoate in evidenta modul in care corpul feminin a devenit un subiect popular, indicand apoi ca multe campanii folosesc violenta impotriva femeilor pentru a vinde un produs, informeaza HuffingtonPost.
Pentru a combate aceasta ideea, oamenii au tinut pancarte care explica de ce nu sunt de acord ca femeile sa fie vazute ca simple obiecte: "Nu te afecteaza doar pe tine. O afecteaza pe mama ta, pe fiica ta, pe prietena ta."
foto prima pagina: captura Youtube