Evenimentul experiențial celebrează inclusivitatea în modă, cu ținute de podium pentru femei disponibile într-un ecosistem de canale de cumpărare prezente în peste 70 de țări.
Tommy Hilfiger vine la Paris împreună cu ambasadoarea de brand la nivel global Zendaya pentru a celebra colaborarea dintre cei doi inspirată de imaginile emblematice ale anilor ’70 și de prezentarea de modă Battle of Versailles din 1973.
Evenimentul experiențial celebrează inclusivitatea în modă, cu ținute de podium pentru femei disponibile într-un ecosistem de canale de cumpărare prezente în peste 70 de țări.
Brandul Tommy Hilfiger anunță evenimentul experiențial de modă TOMMYNOW Primăvară 2019 ce prezintă colecția colaborativă TommyXZendaya. Show-ul celebrează și onorează femeile puternice, emblematice pentru cultura pop americană a anilor ‘70, precum și prezentarea de modă Battle of Versailles din 1973 și declarația autentică făcută de modelele americane care au urcat pe podium. TOMMYNOW continuă să facă înconjurul lumii, ajungând pentru prima dată la Paris sâmbătă, 2 martie, ora 22:00 la Théâtre des Champs-Elysées.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Adina Asăvoaiei, păpușa de la Glina, a devenit mămică la doar 17 ani: o poveste de viață plină de controverse
- Show-ul de modă de la Bukarest Fashion Week reconfirmă faptul că Florin Burescu este Prințul Modei din România
- Karpatia Horse Show 2025 – un eveniment al eleganței, sportului, adrenalinei și spectacolului ecvestru
,,În acest sezon, îmbinăm moștenirea americană a brandului cu siguranța și optimismul actriței Zendaya, aducându-le împreună sub o formă unică la Paris”, a afirmat Tommy Hilfiger. ,,Colecția colaborativă TommyXZendaya și evenimentul See Now, Buy Now își trag reperele din anii ’70 și puterea din semnele zodiacului. Seara va fi o celebrare a spiritului optimist pe care Zendaya și cu mine îl împărtășim, în timp ce aducem diversitate, inclusivitate și încredere pe podium”.
După succesul primelor cinci spectacole TOMMYNOW, ,,TOMMY NOW Presents TommyXZendaya” se bazează pe formatul Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now”. Premieră în cadrul spectacolului este prima colecție colaborativă TommyXZendaya, realizată de Tommy Hilfiger în parteneriat cu actrița și ambasadoarea de brand la nivel global, Zendaya. Publicul poate cumpăra ținutele prezentate pe podium imediat, prin intermediul unui ecosistem de canale prezent în peste 70 de țări, inclusiv magazinele selecționate TOMMY HILFIGER.
- Afiș final pentru Electric Castle 2025: Justin Timberlake, Queens of the Stone Age, Yungblud, Justice ca headliners
- Operă și hard rock, musical cinema live și sport: Cel mai divers sezon de spectacole din România anunțat pe noul Eventim.ro
- Tenorul Jonas Kaufmann, live la București: portretul simbolului excelenței care a redefinit opera
Tommy Hilfiger continuă să colaboreze cu o serie de companii inovative pentru a crea activări inspiraționale. În acest sezon, brandul va colabora cu Unfold, o aplicație care le permite userilor să creeze și să publice materiale elaborate pentru social media cu ajutorul șabloanelor sale distinctive, axate pe design și instrumentele de text. Începând cu 27 februarie, 15 șabloane brand-uite cu TOMMY HILFIGER vor fi disponibile pentru fanii din întreaga lume pe Unfold, astfel încât aceștia să poate adăuga un twist postărilor pe care le fac. Pentru a marca această colaborare, co-fondatorii Unfold, Alfonso Cobo și Andy McCune vor prelua postările Instagram TOMMY HILFIGER pentru prezentarea de modă, surprinzând moment din backstage până în primul rând.
#TOMMYNOW va putea fi urmărit pe conturile de Instagram, Twitter și Facebook ale brandului și pe tommy.com.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.