Setari Cookie-uri

Interviu cu HERBERT HOFMANN, VP Creative & Buying HighSnobiety și membru al juriului Zalando Visionary Award

Premiul Zalando Visionary Award este o variantă nouă și îmbunătățită a Zalando Sustainability Award. Acesta își propune să recunoască creatorii viitorului și să le permită designerilor să își prezinte nu doar realizările ce țin de sustenabilitate, ci și implicarea când vine vorba de creativitate, inovație și impact social pozitiv, sprijinindu-i să facă schimbări semnificative în industria modei.

Premiul Zalando Visionary Award se bazează pe trei piloni: creativitate și design, impact social și inovație. Pentru a fi eligibili pentru premiu, candidații trebuie să demonstreze felul în care aduc o schimbare în unul sau mai mulți dintre pilonii premiului, și că îndeplinesc cerințele de sustenabilitate ale Copenhagen Fashion Week. Câștigătorul Zalando Visionary Award este ales de un juriu internațional format din lideri de opinie din industrie, reprezentanți ai Zalando și comitetului evenimentului Copenhagen Fashion Week. Câștigătorul este parte al programului oficial Copenhagen Fashion Week și primește un premiu de 50.000 de euro, precum și sprijin financiar pentru producția prezentării.

Ne poți spune care a fost parcursul tău profesional până să ocupi funcția de VP Creative & Buying la Highsnobiety?

Citește și:

M-am mutat din Austria la Berlin în urmă cu 15 ani, unde am început ca intern în industria de fashion PR pentru designerii scandinavi. Mi-a plăcut foarte mult și am învățat repede. În acea perioadă mi s-a propus să mă ocup de achiziții și creație pentru Voo Store din Berlin - acesta a fost „copilul meu” zi și noapte, timp de 8 ani, unde am învățat multe făcând de toate și având încredere în instinctul meu. În timpul petrecut la Berlin, în care am lucrat în retail, l-am cunoscut pe David Fischer, care a venit către mine în urmă cu 4 ani. Astfel, m-am alăturat familiei Highsnob, unde gestionăm un atelier, realizăm propriile colecții și colaborări, ne consultăm cu brandurile, scriem despre modă și creăm conținut pentru brandurile pe care le iubim.

Citește și:

Vorbești despre faptul că scopul este la fel de important ca și estetica - ce cauți la ambele?

Caut un scop care să contribuie la estetică. Este foarte ușor să consumi mult și să cumperi lucruri doar pentru că sunt frumoase. Și eu iubesc produsele frumoase, dar am devenit cu timpul mai critic. Am simțit la un moment dat că m-am săturat de tot ce am în bucătărie, baie sau dulap - acum obiectele trebuie să aibă un sens atunci când ajung în casa mea, altfel nu ma simt bine să am prea multe lucruri în jurul meu care sunt inutile.

Cum arată o zi obișnuită din viața lui Herbert Hofmann?

Mă trezesc și beau o cafea în pat alături de soțul meu - mergem la sală, ascult podcast-uri sau muzică nouă în acest timp, iar apoi merg cu bicicleta până la birou. Acolo avem aproape zilnic întâlniri de status cu privire la design-uri, direcția creativă și achizițiile noastre și verificăm ce proiecte și colaborări viitoare putem realiza.

Citește și:

De unde îți iei inspirația creativă?

Simt că unul dintre lucrurile pe care chiar l-am învățat la cursurile de geografie din școală este acela de a fi cu ochii și urechile deschise, de a lega punctele și de a observa tiparele - acest tip de observație aduce adesea idei foarte simple și directe.

Ce tendințe te încântă cel mai mult în acest moment și în ce articole staples, care vor rezista testului timpului, ar trebui să investim în acest an?

Îmi plac foarte mult hainele de tipul workwear, care rezistă ani de zile, și apreciez materialele și simplitatea lor. Atunci când cauți piese care să merite o investiție, găsește-ți culoarea și forma care îți vor aduce fericire.

Ai făcut parte din juriul pentru primul premiu Zalando Visionary Award. Ce așteptări ai avut de la branduri atunci când ai început procesul de jurizare?

Citește și:

Am vorbit mult despre viziunea pe care o are un brand și un designer - poți simți atunci cand creativii din spatele brandului iubesc ceea ce fac și când știu pentru cine creează. Trebuie să se simtă autentic - în acest fel știu că un brand poate reuși pe piață.

Ce a diferențiat-o pe Paolina Russo de alți candidați la Zalando Visionary Award?

Abordarea inovatoare a brandului a făcut ca aspectul, designul și comunicarea să iasă în evidență. Brandul are o semnătură.

Ce aștepți cel mai mult în cadrul participării la Săptămâna Modei de la Copenhaga din august?

Să fiu în Copenhaga este întotdeauna uimitor (nu doar pentru că m-am căsătorit cu un danez). Prin simplul fapt de a observa ceea ce poartă scandinavii poți anticipa multe din ceea ce vor urma în modă, așa că anul acesta îmi voi ține ochii larg deschiși!

Citește și:

Care sunt vizionarii din fashion care te-au inspirat de-a lungul anilor?

Să văd oameni reali pe stradă cu ținute ciudate și funky mă inspiră adesea mai mult decât atunci când merg la o prezentare de modă. Pentru a-mi găsi inspirația, când vreau să port o ținută într-un mod inedit am tendința de a mă uita la Miuccia Prada.


Kudika
9 August 2023
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: