Povestea lui Hubert și a lui Moto către visul unei bucătării asiatice autentice
Hushimo înseamnă Hu și Mo, adică numele celor doi fondatori care și-au unit forțele ca să aducă bucătăria asiatică, una cu gustul cât mai aproape de cel autentic, în mijlocul Bucureștiului. Hubert și Moto sunt cei doi antreprenori care au reușit în doi ani și jumătate, cu o locație de maxim 60 de locuri, să ajungă la o cifră de afaceri de aproape 3 milioane de lei.
Hushimo a pornit ca o idee discutată între doi prieteni, dar mai mult ca un impuls la timpul potrivit. Era sfârșit de 2021, multe afaceri nu supraviețuiseră pandemiei, așa că cei doi antreprenori au putut să găsească un spațiu bun unde să-și pună ideea la lucru, în piața Amzei.
Deși la începuturi, dacă s-ar fi luat după Hubert, partea mai tânără din business, Hushimo ar fi fost un restaurant concept doar cu pho-bo, supa asiatică. Acum, acesta este preparatul vedetă al restaurantului asiatic în jurul căruia s-a creat mare vâlvă încă de la deschidere.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Povestea singurului antreprenor transilvănean care a dezvoltat o soluție de semnătură electronică
- Iată cum un colet are puterea de a influența percepția clientului tău
- Sebastian Dobrincu, din nou burlac? Afaceristul s-a dat singur de gol: Cu prima ocazie, fug...
Ca să pornească restaurantul, cei doi antreprenori și-au pus la comun economiile, dar s-au și împrumutat și au vândut care ce-au putut ca să ajungă la investiția de 70.000 de euro.
La ochiul de aragaz de mici
Înainte să fie fondatorii Hushimo, cei doi antreprenori au exersat în bucătăria de acasă.
Moto, pe numele adevărat pe care nu-l folosește nimeni în afară de mama lui, Sorin Ciocârlan, își amintește de o copilărie petrecută la Horezu, la bunici, unde prindea pește sub pietre, direct cu mâna, alerga prin pădure și vorbea cu căprioarele.
”Nu aveam curent electric, atât de frumos a fost”, adaugă antreprenorul.
Tot acelea erau vremurile în care părinții munceau mult, astfel că Moto trebuia să își încălzească singur mâncarea. Sau vremurile în care, la rugămintea tatălui, când ajungea acasă de la serviciu, copilul Moto îi făcea niște cârnați cu cartofi prăjiți. Asta se întâmpla când antreprenorul avea undeva la 10 ani.
- Alegerile nu sunt doar despre politică. Sunt despre economie, investiții și încredere
- Adevăratul motiv pentru care Mihai Sturzu este încă burlac la 45 de ani: Trăiam într-o buclă care nu se mai termina...
- Alexandre Eram, provocări financiare majore. Afacerile sale, pe muchie de cuțit! Ce se întâmplă în familia Andreei Esca
Citește continuarea pe start-up.ro