În spiritul tradiției așa cum a fost ea cultivată de părinți și bunici, Corina a dus producția de mere și toate activitățile conexe acesteia sub umbrela unui brand, Crăița Merelor, prin care reinventează experiențele în livadă. Retail jobs

Corina a avut tipul de copilărie desprinsă din poveștile lui Creangă, în care nu doar că se cățăra în pomi, dar îi și îngrijea. Când era mică, participa la activitățile din livadă, cu furcă și găleată pe măsura ei.

Apoi, pe la vârsta de 7 ani, a învățat ce înseamnă să culegi roadele muncii, când mergea cu bunicul la piață și vindea merele culese. Acesta, spune ea, a fost probabil primul moment în care s-a lovit de antreprenoriat. Și i-a plăcut.

”Atunci când munca de-o viață a familiei tale este pe muchie de cuțit ai 2 opțiuni: să te uiți cum dispare, sau să îți aduni forțele și toate cunoștințele, să te autodepășești și să prinzi curaj pentru a redefini business-ul familiei și a-l duce la nivelul următor”, ne spune Corina despre motivația care a împins-o să ducă moștenirea familiei mai departe.

Astfel, pornind de la activitatea din domeniul pomiculturii, Corina a privit livezile ca pe o resursă mult mai bogată și ofertantă, și a dat afacerii de familie noi direcții.

Citește continuarea pe start-up.ro

123
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: