Setari Cookie-uri

Știai că există un parfum inspirat de Pumpkin Spice Latte?

Parfumul unisex prezintă o piramidă olfactivă sofisticată din familia gourmand, cu note de bază balsamice:

CP

Starbucks România transformă cea mai așteptată băutură de sezon într-un accesoriu de modă: EAU de PSL. Este primul Eau de Parfum din lume inspirat de Pumpkin Spice Latte.

Creația, dezvoltată în colaborare cu o renumită casă de parfumerie elvețiană și semnată de Maestrul Parfumier Anton Jimmy Studer, marchează momentul în care PSL devine mai mult decât o băutură.

"După ce anul trecut am creat un pop-up Starbucks secret într-un lan de porumb, în 2025 ne autodepășim cu un stunt curajos și inedit pentru Starbucks," declară Maria Feer, Starbucks Marketing Manager Romania & Bulgaria. "EAU de PSL e dovada că PSL a depășit categoria de simplă băutură și a devenit un marker cultural."

Notele parfumului

Parfumul unisex prezintă o piramidă olfactivă sofisticată din familia gourmand, cu note de bază balsamice:

Citește și:
  • Note de vârf: cafea, frunze de ceai, lapte condensat

  • Note de mijloc: scorțișoară, nucșoară, vată de zahăr

  • Note de bază: vanilie, boabe de tonka, mosc

"Misiunea a fost să captez esența unui fenomen cultural într-o sticlă. A fost un exercițiu unic și mi-a făcut plăcere să accept provocarea." notează Anton Jimmy Studer, Maestru Parfumier, LUZI Switzerland.

De la băutură la lifestyle

Campania "Accessorize with Pumpkin Spice" tratează PSL exact ceea ce a devenit în cultura contemporană: un accesoriu esențial al toamnei, la fel de important ca o eșarfă oversized sau o pereche de cizme din piele.

„În fiecare an, activările PSL sunt gândite să creeze o punte între digital și fizic, într-un mod care generează conversație în jurul brandului Starbucks. Cu EAU de PSL, am transformat o băutură emblematică într-un accesoriu de colecție și suntem siguri că va cuceri fanii,” spune Ludwig Petre, Director de Creație la Tuio, agenția din spatele campaniei.

Citește și:

Cum îl poți obține

Disponibil cadou cu achiziție PSL din 16 septembrie, în toate cele peste 60 de cafenele Starbucks din România, exclusiv pentru membrii Starbucks Rewards. Cele 10.000 de flacoane mini și câteva full-size îl transformă instant într-un obiect de colecție. Pentru a doua jumătate a lunii septembrie activarea este planificată și în alte piețe din regiune.

Eveniment de lasare

Lansarea oficială a avut loc pe 15 septembrie la București în cadrul unui eveniment la Starbucks din cadrul Promenada Mall, cu Nicole Cherry ca ambasador și participarea presei, creatorilor și fanilor Starbucks PSL. Mai multe detalii pe rețelele de socializare Starbucks și pe eaudepsl.com

EAU de PSL marchează transformarea Pumpkin Spice Latte dintr-o băutură iconică într-un simbol cultural purtat, trăit și împărtășit de fani.

#EAUdePSL #AccessorizeWithPumpkinSpice

Citește și:

Noemi crede că textele savuroase sunt scrise nud în miez de noapte, cu stiloul pe hârtie și țigară în colțul gurii iar cele mai crude adevăruri sunt spuse în glume și...

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.