Trainingul a avut loc la Poiana Brasov, a fost sustinut de medicul specialist primar Dr.Vlad Gheorghita, face parte din campania de informare initiata de catre Richter la inceputul anului 2007 si s-a adresat atat presei, cat si cititoarelor
Cursul a fost adresat reprezentantelor mass-media, dar i cititoarelor publicaiilor participante. Principalele subiecte dezbtute au fost fiziologia ciclului menstrual i a sarcinii, modalitile de apariie a sarcinii, toate metodele de contracepie, incluzand contracepia hormonal i principalele ipoteze false legate de aceasta.
“Intrucat mass-media este una dintre principalele surse de informaie la care apeleaz majoritatea femeilor, uneori fr a consulta un doctor, am considerat c un astfel de curs este necesar pentru a ne asigura c sunt transmise ctre reprezentanii mass-media i, implicit, ctre publicul larg informaii relevante i, mai ales, veridice”, a spus Viorel iei, Brand Manager Richter Gedeon.
Cursul s-a bucurat de un interes deosebit in randul participantelor, cele mai apreciate subiecte fiind cele legate de metodele moderne de contracepie, in special cele referitoare pilula contraceptiv combinat.
Proiectul iniiat de Richter Gedeon este o continuare a campaniei de informare asupra contracepiei pe care compania o deruleaz in 2007, alturi de programul “Zona intim” desfurat in iulie anul acesta. Pe lang aceast aciune, compania Richter Gedeon a mai derulat i deruleaz in continuare o campanie ampl de informare prin care a ofer gratuit femeilor care apeleaz la pilulele contraceptive un beep-er care s le reaminteasc acestora in fiecare zi c este timpul s ii ia pastila, eliminand in acest fel orice surpriz neplcut.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Planifică Neprevăzutul, platforma de educație contraceptivă și sexuală, sărbătorește 10 ani de la lansare
- Femeia adevărată alege să fie singură și nu în compania bărbatului nepotrivit
- De ce nu bea Victoraș Micula sucul produs de compania tatălui său: Nu sunt prost să îl consum