Setari Cookie-uri

De ce nu reusesc 89% dintre fumatori sa se lase de fumat?

89% dintre fumtori vor sa se lase de fumat, iar principalul motiv al tentativelor esuate este lipsa de ajutor

Sensiblu lanseaz o campanie anti-fumat, oferind pacienilor si consiliere specializat. Conform unui studiu cantitativ, realizat in iunie 2007, 89% dintre fumtori doresc s se lase de fumat.

Romanii sunt pe primul loc in Europa Central i de Est in ceea ce privete numrul incercrilor euate de a se lsa de fumat. Motivul acestor tentative il constituie cel mai frecvent lipsa de ajutor competent.

Primul pas pe care il poate face un fumtor care dorete s renune la acest viciu este s vin in farmaciile Sensiblu in perioada februarie-martie pentru a beneficia de preurile speciale ale produselor Nicorette, plasturi i gum de mestecat. Farmacitii Sensiblu din toat ara au participat la traininguri specializate in vederea unei consilieri profesioniste a fumtorilor.

“In calitate de lider pe piaa de retail farmaceutic din Romania, Sensiblu are datoria de a oferi pacienilor o cale spre o via sntoas, un sprijin i cele mai potrivite resurse pentru a-i pstra starea de bine. In Romania sunt in jur de 6 milioane de fumtori, dintre care foarte muli au incercat de cateva ori s se lase de fumat dar au euat. Pentru acetia am pregtit preuri speciale la produsele adjuvante in terapia pentru renunarea la fumat i am investit in pregtirea farmacistilor pentru a oferi cele mai bune sfaturi,” spune Claudiu Opran, Director General Sensiblu.

Campania “Las-te de fumat! Sensiblu te ajut!” s-a lansat pe 25 ianuarie, in toate cele 216 farmacii din ar i se va desfura pan in luna martie. Aceasta face parte dintr-o serie de aciuni care sub indemnul “Renate-te!”, vor veni in ajutorul pacienilor, farmacitii oferind sfaturi i consiliere profesionist pentru un stil de via sntos.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
4 Februarie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.